I dette seminaret vil gå igjennom hvordan du som markedssjef kan tenke en moderne B2B-kundereise, og hvordan CRM er nøkkelen til suksess for å lykkes.
24. april inviterer M51 Marketing, Salesforce og B64 til et seminar for moderne markedssjefer som er nysjerrig på hvordan riktig og bruk av CRM kan bidra til vekst for norske vikrsomheter.
I seminaret vil gå igjennom hvordan du som markedssjef kan tenke en moderne B2B-kundereise, og hvordan CRM er nøkkelen til suksess for å lykkes.
Agenda:
M51 Marketing
Inbound Marketing og digital markedsføring 2025
Salesforce
Fueling Growth: from Lead to Loyalty.
B64
Fra excel-ark til sømløs kundereise
NB; Begrensede plasser!
Adam er Partner Solution Engineer med fokus på Marketing Cloud og Data Cloud, og jobber på tvers av Nord-Europa i Salesforce. Han har bred erfaring innen markedsføring, CRM og teknologisalg, fra selskaper som Oracle, Adobe og nå Salesforce de siste sju årene. Adam er opprinnelig fra Boston, men bor nå i København.
Nikolai Skaare er gründer og utførende konsulent i B64, hvor han de siste årene har vært tett på implementeringen av Salesforce hos både store og små merkevarer. Han er seniorkonsulent med lang fartstid i Deloitte før han grunnla B64.
Asgeir Behrentz er strategisk rådgiver i M51 Marketing, med over 10 års erfaring innen B2B-salg og markedsføring.