Youtube

YouTube og video-annonsering gir annonsørene langt større måte å påvirke målgruppen enn tradisjonell markedsføring. Video-annonsering åpner for å kartlegge hvem som ser hele videoen, hvem som kun ser noen sekunder og hvem som ikke er interessert. På bakgrunn av det kan vi ekskludere personer og kjøre målrettet annonsering akkurat mot de som er interessert i ditt brand.


​Vi vet at det er en viktig faktor for å få gode resultater. Digital markedsføring handler først og fremst om innhenting av data og informasjon for å skape konverteringer. M51 var blant de første i Norge som oppfordret våre kunder til å bruke ressurser på video-annonsering fremfor stillbilder. Bruk av video krever et tydelig budskap og innhold som kommer frem tidlig og tekst i posten som skaper interesse. Video snakker direkte med brukerne og spiller på følelser.

Tilbake

Hold meg oppdatert

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få de siste nyhetene innen Annonseplassering og analyse

Meld deg på
Påmelding er mottatt!
Noe gikk galt med innsendingen!