Tilbake
Tilbake

BMI AeroDek

Vi fikk i oppgave å relansere Norges mest solgteståltak panner i 40 markedet.
Kunde
BMI AeroDek
Kategori
Lansering
År
2020
Kanal(er)
TV, Facebook, Snapchat, Youtube, Instagram, Schibsted, Amedia

BMI Group

Med lang historie og bred kompetanse er BMI Norge blant landets ledende takspesialister. 


Oppgave og løsning

Da BMI Group International skulle relansere en av sine mest kjente merkevarer fra Decra til AeroDek, fikk M51 i oppgave å lage en relansering/lanseringssstrategi i over 40 markeder. Prosjektet var krevende, men relanseringen ble en stor suksess. 


M51 Marketing gjorde følgende oppgaver:

Strategi og kommunikasjon, Medieplan og mediekjøp, Produksjon av TV og SoMe- reklamer, Produksjon av radioreklame, Opplæringsmateriell (video og brosjyre), Merch, Design, Landingssider 


 

Kontakt oss om du ønsker en dypere gjennomgang av prosjektet.


Book møte