M51 med kampanje for Samsung og Elkjøp
I en svært konkurransepreget teknologibransje er det avgjørende for merkevarer som Samsung å skape målrettet og engasjerende innhold.
Da Samsung skulle lansere sine nyeste S24-produkter på det nordiske markedet – inkludert buds, smartklokker, flip-telefoner og fold-telefoner – ønsket de en kampanje som kunne treffe det nordiske publikummet. M51 Marketing har tidligere produsert film for både Samsung og Elkjøp. Denne gangen skulle vi skape innhold som treffer teknologiinteresserte menn og kvinner i alderen 18 til 35 år, en målgruppe som er tidlig ute med å ta i bruk innovative produkter.
Vi produserte fire individuelle reklamefilmer, én for hvert produkt. I tillegg produserte vi en samlefilm som fremhevet alle produktene sammen. Dette ga Samsung fleksibilitet til å bruke videoene på ulike måter, både hver for seg og samlet, for å vise hele serien. Hver film var tilpasset for å fremheve unike funksjoner – enten det var den sammenleggbare teknologien i telefonene eller smartklokkens betalingsfunksjon.
På produksjonens første dag filmet vi ved Klækken Hotell i Hønefoss, hvor vi fanget smartklokkens vannbestandige egenskaper i hotellets svømmebasseng. Dag to tok oss til Bygdøy Tennisklubb for å filme sportsscener med fokus på teknologi. Den siste dagen filmet vi på Aker Brygge, hvor vi demonstrerte betalingsfunksjonen til smartklokken på en foodtruck.
Takket være god planlegging og et tett samarbeid med Samsung, gikk hele produksjonen knirkefritt.
Se videoene her:
Ta kontakt
Vi ser frem til en hyggelig og uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes i digital markedsføring! Sammen kan vi finne de beste løsningene for å styrke din digitale tilstedeværelse.