Strategi

Riktig tidsperiode, hvilken digital plattform og budskap er nøkkelen til god respons og utbytte av digital markedsføring. En god strategi er dynamisk og er tilpasset brukerne.

Les mer

Outsourcing av markedsavdelingen

Mange virksomheter foretrekker å benytte ekstern kompetanse til markedsføring, og stadig flere velger faktisk å sette bort alt av markedsføring..

Les mer

Outsourcing av markedsavdelingen

Mange virksomheter foretrekker å benytte ekstern kompetanse til markedsføring, og stadig flere velger faktisk å sette bort alt av markedsføring..

Les mer

Revisjon av bedriftens digitale markedsføring

Gjennom en revisjon av bedriftens digitale markedsføring er kriteriene for å oppnå bedre resultater langt høyere. Ved å gå gjennom hva som er gjort tidligere og måle lønnsomheten opp mot resultatene, er målsettingen å se på mulige tiltak for best mulig utnyttelse av budsjett og oppnåelse..

Les mer

Revisjon av bedriftens digitale markedsføring

Gjennom en revisjon av bedriftens digitale markedsføring er kriteriene for å oppnå bedre resultater langt høyere. Ved å gå gjennom hva som er gjort tidligere og måle lønnsomheten opp mot resultatene, er målsettingen å se på mulige tiltak for best mulig utnyttelse av budsjett og oppnåelse..

Les mer

Konverteringsrevisjon

Hvor mye er du villig til å betale for en ny kunde? Avhengig av målsetting og ønsket oppnåelse av markedsføringen, finnes det mange måter å definere hvorvidt en markedsstrategi er lønnsom..

Les mer

Konverteringsrevisjon

Hvor mye er du villig til å betale for en ny kunde? Avhengig av målsetting og ønsket oppnåelse av markedsføringen, finnes det mange måter å definere hvorvidt en markedsstrategi er lønnsom..

Les mer

Kampanjeplanlegging

Med en kampanjeplanlegging er målsettingen å skape oppmerksomhet rundt en begivenhet, produkt eller annet i en begrenset periode. Til forskjell fra en omfattende markedsstrategi har en kampanje i de fleste tilfeller en start- og en sluttdato..

Les mer

Kampanjeplanlegging

Med en kampanjeplanlegging er målsettingen å skape oppmerksomhet rundt en begivenhet, produkt eller annet i en begrenset periode. Til forskjell fra en omfattende markedsstrategi har en kampanje i de fleste tilfeller en start- og en sluttdato..

Les mer

Markedsstrategi

Til forskjell fra en kampanje er en markedsstrategi ikke nødvendigvis begrenset til en kortere periode, og kan strekke seg over en lang periode. Gjennom en omfattende analyse av interne- og eksterne tiltak som kan bidra til økt lønnsomhet og omdømme innen markedsføring, kan virksomheten..

Les mer

Markedsstrategi

Til forskjell fra en kampanje er en markedsstrategi ikke nødvendigvis begrenset til en kortere periode, og kan strekke seg over en lang periode. Gjennom en omfattende analyse av interne- og eksterne tiltak som kan bidra til økt lønnsomhet og omdømme innen markedsføring, kan virksomheten..

Les mer

Hold meg oppdatert

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få de siste nyhetene innen Strategi

Meld deg på
Påmelding er mottatt!
Noe gikk galt med innsendingen!