Kampen om de beste kandidatene har utviklet seg til å bli en konkurranse om hvem som treffer best med sine budskap.
De siste årene har employer branding, også kjent som rekrutteringskampanjer, fått et stadig større fokus hos markedsavdelingene. Det er slutt på den tiden hvor en enkel stillingsannonse på Finn er tilstrekkelig for å tiltrekke seg de beste kandidatene. Dermed har digitalbyråene fått en viktig rolle innen rekruttering.
Vi er svært fornøyde med kampanjen som fungerte godt med å tiltrekke oss ekstern oppmerksomhet, og samtidig bidro til å bygge stolthet internt. - Mimmi Granli, Senior kommunikasjonsrådgiver i Banerservice
M51 og Hausmann står bak "Fyll hjelmen", en rekrutteringskampanje for Baneservice. Dette har muliggjort levering av helhetlige og gjennomtenkte kampanjer, fra idéfasen, produksjon og analysen av resultatene. Samarbeidet mellom M51 og Hausmann gir Baneservice en allsidig styrke gjennom strategisk briefing, ideutvikling, design, mediekjøp, performance marketing, videoproduksjon, innholdsproduksjon, foto, analyse, og rapportering.