Nyheter

Årskavalkade 2024: Tusen takk for et spennende år!

Forfatter
Asgeir Behrentz
Dato
December 26, 2024
Del innlegget:

2024 har vært et begivenhetsrikt år for oss i M51 Marketing. Mens vi allerede er godt i gang med planleggingen av 2025, har vi tatt oss tid til å mimre noen av årets høydepunkter. Her er noen av mange tilbakeblikk!

En pangstart på året

2024 startet med lanseringen av Samsungs nye flaggskip i samarbeid med Elkjøp – en kampanje som tok oss til vakre Romsdalen midtvinters. AI var selvsagt en viktig funksjon for de nye telefonene, som så mye annet i 2024.

Oslo Vinfestival

Samtidig var det full fart hjemme i Oslo med Oslo Vinfestival på Aker Brygge i samarbeid med NPRO. Arrangementet ble en suksess, med fulle restauranter og lange påmeldingslister. Dersom du er vininteressert, kan du melde interesse for neste års vinfestival her: https://www.oslovin.no/

Nye lokaler i Oscars gate 32

Vi flyttet inn i nye kontorer i Oscars gate, hvor vi nå deler plass med våre datterselskaper B64 og Hausmann Reklame. De nye fasilitetene gir oss muligheten til å produsere podcaster og studiobilder for kundene våre, uten behov for å leie eksterne studioer. Her har vi også muligheten til å invitere til frokostseminarer i 2025 – dette er noe vi ser frem til!

Takk til Jotunheim og Sport1 som lot seg være prøvekaniner i studio!

Byrå på tur

Vårt populære konsept “Byrå på tur” har levd i beste velgående i år også. Vi har reist til Sørlandet, Romsdalen og Stryn, hvor vi har produsert innhold for kunder som Visit Sørlandet, Tufte Wear, Hertz, Ultimate Nordic og Jotunheim. Du kan lese mer om konseptet byrå på tur her.

Partnerskap med Lyn Fotballklubb og DFS

Vi har innledet spennende samarbeid med Lyn Fotballklubb og Det Frivillige Skyttervesen (DFS). Sammen med Lyn har vi gjennomført enda en ny fulltegnet folkefinansiering, og tilskuerrekorden på Ullevaal stadion for Lyn–Vålerenga var et av årets høydepunkter. Du kan lese mer om den første folkefinansieringskampanjen for Lyn her.

Med DFS fikk vi oppleve Landsskytterstevnet i Steinkjer, noe vår nye jeger og regissør Mathias Fossdal satte pris på, da han nylig har gjennomført jaktprøven.

Kreative kampanjer

Kampanjer og konsepter i 2024 har ført oss hengende og dinglende i fjellveggen med flere meter stup, til litt mer behagelige annonseplasseringer som Tinder.

Sammen med Aspire Brand produserte vi flere korte snutter utelukkende for Tinder, noe som kanskje ikke er den mest etterspurte annonseplattformen hos oss. Sammen med gjengen i Fjellsport var vi med på å utvikle konseptet “Ikke la utstyret stoppe deg,” som har prydet utendørsreklame i hele Oslo.

Hertz og Gardermoen

Hertz har i flere år vært en viktig kunde for oss, hvor en av de store aktivitetene i 2024 har vært total tilstedeværelse på Gardermoen flyplass. Dersom du har reist i løpet av året som har gått, har du garantert fått med deg bannere og videoer fra Norges råeste leiebilaktør.

Arendalsuka

Under Arendalsuka var vi til stede med fullt podcast- og videorigg, hvor vi blant annet produserte tre episoder av Klimaoptimistene. For fjerde år på rad gjennomførte vi produksjoner fra Jens Ulltveit-Moe sin seilbåt under uka.

SWIMS

SWIMS er en av mange kunder vi er stolte av å jobbe med. Også i år har vi vært en helhetlig partner, med alt fra annonsering til brandingfilmer, produktvideoer og studiofotografering. Nå ser vi frem til nye produksjoner i Marbella i februar!

Way Nor og suvenirer

Blant årets nykommere av kunder er Way Nor, Norges største suvenirgrossist. Under opptakene til en brandingfilm fikk vi møte Helge Nordskar, kjent for OL-maskotene fra Lillehammer. Helge startet i sin tid Way Nor, men designer også trollene selv.

Anastasia og Olena

En annen glede i år har vært å ønske velkommen til Anastasia og Olena fra Ukraina. De har vært hos oss via NAV og har vært verdifulle tilskudd til teamet vårt. Olena er ekspert på retusjering og etterbehandling av foto og har jobbet med flere av kundene våre på dette området. Anastasia, som er utdannet innen video, har vært en essensiell ressurs både i forarbeid og etterarbeid av videoproduksjoner.

Dersom din virksomhet har kapasitet og anledning til å gjøre noe lignende, kan vi på det varmeste anbefale det – våre erfaringer har utelukkende vært positive!

Se video gatelaget til Grorud Fotball her, som Anastasia og Olena har produsert:

Webinarer 

2024 har også vært året for webinarer. Vi har holdt hele åtte webinarer, med over 1500 deltakere totalt. Dette er noe vi vil fortsette med i 2025.

Verdt å nevne er at M51 vil fortsette å være en av aktørene som holder seg oppdatert på teknologi, hvor fokusområder som HubSpot og Shopify vil være en viktig del av vår strategi i årene som kommer.

Vi ser frem til 2025. Tusen takk til alle kunder, samarbeidspartnere og andre som heier på oss!

Ta kontakt

Vi ser frem til en hyggelig og uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes i digital markedsføring! Sammen kan vi finne de beste løsningene for å styrke din digitale tilstedeværelse.

Send e-post:
kontakt@m51.no
Ta en prat:
+47 236 53 003
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.