Som resten av verden går vår hverdag som markedssjef inn i en ny æra hvor det stilles nye og andre krav til oss for å drive en effektiv og fremoverlent markedsavdeling. Under årets M51-konferanse er tema “Den nye markedssjefen”, hvor vi berører noen av de mest aktuelle temaene innen markedsføring.
I samarbeid med Salesforce
30. oktober fyller vi Vika Kino og ser på hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en ny tidsalder: hvordan utnytte CRM og moderne teknologi, hvordan annonseplattformene endrer seg – og ikke minst viktigheten av å huske mennesket som fortsatt tar beslutningene i kjøpsprosessen.
Under årets M51 konferanse vil du høre fra noen av dem som står midt i utviklingen innen markedsføring og teknologi. Du får konkrete eksempler og praktiske tips til hvordan menneskelig forståelse og nye verktøy kan brukes sammen for å skape vekst. Vi snakker om alt fra CRM og AI til merkevarebygging og kundeopplevelser – og hva som faktisk kjennetegner den nye markedssjefen i 2025.
Når og hvor
Sted: Vika Kino, Oslo
Dato: Torsdag 30. oktober 2025
Tid: 09:00
Pris: Gratis
Det blir selvfølgelig servert frokost og kaffe ☕️
NB: På grunn av stor pågang prioriteres kunder, samarbeidspartnere og beslutningstagere.
Kjent bransjeprofil med bakgrunn fra Meta og Dentsu; i dag Enterprise Account Executive i Salesforce. Martine viser hvorfor AI, CRM og kontroll på egen kundedata er avgjørende for den nye markedssjefen.
Hvordan bygger vi merkevarer og vekst når både maskiner og mennesker skal forstås og påvirkes?
Christian er en av Norges mest erfarne merkevarestrateger, tidligere Managing Director i TRY Apt. I 2025 destillerte han 25 års erfaring i boken Kortreist Merkevarestrategi. Christian deler rammeverk og caser (Vipps, Aker Solutions, Amerikalinjen, Mastercard) som virker i praksis.
Fartstid fra Google og norgessjef i Snap siden 2017. Steffen viser hvordan AI integreres i annonseplattformen — og hvordan det påvirker oss som annonsører og endrer forbrukernes kjøpsvaner.
Partner og strategisk rådgiver i M51 Marketing. De siste åtte årene har han hjulpet både store merkevarer og SMB-er med å lykkes i digital markedsføring.
Gründer og daglig leder i M51 med over 20 års erfaring i digital markedsføring. Daniel presenterer «AI Pulsen 2025» og viser hvordan moderne markedsavdelinger kan bruke AI på tvers av funksjoner. Daniel har tatt fag innen AI fra Harvard og Stanford.