Den nye markedssjefen

Som resten av verden går vår hverdag som markedssjef inn i en ny æra hvor det stilles nye og andre krav til oss for å drive en effektiv og fremoverlent markedsavdeling. Under årets M51-konferanse er tema “Den nye markedssjefen”, hvor vi berører noen av de mest aktuelle temaene innen markedsføring.

I samarbeid med Salesforce

30. oktober fyller vi Vika Kino og ser på hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en ny tidsalder: hvordan utnytte CRM og moderne teknologi, hvordan annonseplattformene endrer seg – og ikke minst viktigheten av å huske mennesket som fortsatt tar beslutningene i kjøpsprosessen.

Under årets M51 konferanse vil du høre fra noen av dem som står midt i utviklingen innen markedsføring og teknologi. Du får konkrete eksempler og praktiske tips til hvordan menneskelig forståelse og nye verktøy kan brukes sammen for å skape vekst. Vi snakker om alt fra CRM og AI til merkevarebygging og kundeopplevelser – og hva som faktisk kjennetegner den nye markedssjefen i 2025.

Når og hvor
Sted: Vika Kino, Oslo
Dato: Torsdag 30. oktober 2025
Tid: 09:00
Pris: Gratis

Det blir selvfølgelig servert frokost og kaffe ☕️

Hvem skal snakke?

Meld deg på gratis

NB: På grunn av stor pågang prioriteres kunder, samarbeidspartnere og beslutningstagere.

Foredragsholdere

Foredragsholdere

Trykk på kortet for å lese mer om personen

Christian Braathen

Teknologien vi har tilgjengelig i dag ville vært science fiction for bare ti år siden. AI skriver tekster. Algoritmer predikerer atferd. Automatisering tar over oppgaver vi trodde krevde menneskelig intelligens. Men på den andre siden av skjermen sitter det fortsatt et menneske — som tar beslutninger på omtrent samme måte som for 10, 20, 50 år siden.

Hvordan bygger vi merkevarer og vekst når både maskiner og mennesker skal forstås og påvirkes?

Meld deg på