Hvert år i august forvandles Arendal sentrum til en pulserende møteplass for demokratisk dialog og samfunnsengasjement. Med over 1700 arrangementer og 200 stands, er Arendalsuka en unik arena for alle som ønsker å delta i viktige samfunnsdiskusjoner.
M51 Marketing var selvfølgelig på plass også i år for å fremheve våre kunder og deres bidrag til Arendalsuka.
Dette var noe av det vi gjorde under Arendalsuka:
Klimaoptimistene tar podiumet
Med Jens Ulltveit-Moe som programleder, produserte vi fire episoder av podcasten "Klimaoptimistene". Disse episodene ble spilt inn på Ulltveit-Moe sin egen seilbåt, S/S Nefertiti, og ga en unik atmosfære til diskusjonene. Gjennom disse episodene fikk vi høre fra ledende aktører som:
Nina Riibe, adm.dir, Econa, Bjørn Arve Ofstad, konsernsjef, Norsk Gjenvinning, Christian Eide Lodgaard, senior vice president, Flokk, Grethe Bergly, adm.dir, Multiconsult, Kristine, Dahl Steidel, adm.dir., Microsoft Norge, Tor Olav Mørseth, daglig leder, Snøhetta, Odd Arild, Grefstad, konsernsjef, Storebrand, Øystein Bø, adm.dir, Formue, Turid Grotmoll, adm.dir, Fremtind. Sverre Thornes, konsernsjef, KLP, Runar Hollevik, konsernsjef, NorgesGruppen, Gunnar Hovland, konsernsjef, Tine, Petra Axdorff, konsernsjef, BAMA Gruppen, Siri Fjellheim, rektor, NMBU
Lytt til episodene på Spotify her:
Oslo Universitetssykehus i fokus
Vi hadde også gleden av å lage fire livestreams for Oslo Universitetssykehus. Her ble det debattert om de seks nye sykehusprosjektene og hvordan ny teknologi og bygg kan bidra til bedre pasientbehandling, forskning og utdanning. Se sendingene her:
Elektroforeningen lyser opp
For Elektroforeningen var vi en flue på veggen, og dokumenterte deres tilstedeværelse under Arendalsuka. Vi produserte også to livestreams fra Adm.dir Frank Jaegtnes egen seilbåt.
Ønsker du å vite mer om hvordan vi jobber under Arendalsuka, eller er interessert i å bli kjent med oss?? Ta kontakt med oss i M51.