Reklamefilmer for Samsung og Elkjøp
![](https://cdn.prod.website-files.com/66e988d108f34645d4b5381b/66fbd9f7d58211e4380a5961_66e3edb4af2f61754d8ca0ce_Bilde%252013.09.2024%2520klokken%252009.43.jpeg)
I en bransje der konkurransen er tøff, må merkevarer som Samsung skape engasjerende og målrettet videoinnhold. Da de lanserte sine nyeste S24-produkter i Norden – inkludert buds, smartklokker, flip-telefoner og fold-telefoner – trengte de en kampanje som traff målgruppen.
M51 Marketing har lang erfaring med videoproduksjon for store merkevarer som Samsung og Elkjøp. Denne gangen var oppdraget å lage reklamefilmer som engasjerte teknologiinteresserte menn og kvinner i alderen 18 til 35 år – en gruppe som alltid er tidlig ute med å teste nye innovasjoner.
Vi produserte fire reklamefilmer, hver dedikert til ett produkt, samt en samlefilm som viste hele serien. Dette ga Samsung fleksibilitet til å bruke videoene individuelt eller samlet, tilpasset ulike kanaler og plattformer. Hver film var optimalisert for å fremheve unike funksjoner, som smartklokkens betalingsløsning og de sammenleggbare telefonene.
Opptakene fant sted over tre dager:
- Dag 1: Klækken Hotell i Hønefoss – testing av smartklokkens vannbestandighet i svømmebassenget.
- Dag 2: Bygdøy Tennisklubb – dynamiske sportsscener med teknologi i fokus.
- Dag 3: Aker Brygge – smartklokkens betalingsfunksjon demonstrert på en foodtruck.
Se videoene her:
Ta kontakt
Vi ser frem til en hyggelig og uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes i digital markedsføring! Sammen kan vi finne de beste løsningene for å styrke din digitale tilstedeværelse.