Ti spektakulære dager i Romsdalen⛰️
Gå tilbake til bloggen

Ti spektakulære dager i Romsdalen⛰️

Den siste tiden har m51 marketing vært på tur i Romsdalen for å jakte elleville lokasjoner. Med seg hjem i bagasjen har filmavdelingen ni filmproduksjoner for ulike oppdragsgivere.

Regissør, Mathias Fossdal, har sammen med film- og fotoavdeling i m51 vært høyt og lavt i noen av de vakreste omgivelsene her til lands for å skape innhold. Hele teamet har i denne perioden hatt tilholdssted på familiegården til M51 sin kommersielle rådgiver, Asgeir Behrentz. Han er glad for at den historiske og billedskjønne gården fra 1700-tallet kan være vertskap.

– Jeg tror ikke familiegården har opplevd like mye aktivitet inn og ut dørene siden bestefar vokste opp på gården med sine ti søsken. Helt siden jeg var liten har jeg hørt historier om at det spøker på gården, men vi var alle sammen enige om at det kun var positiv energi i veggene under vårt opphold, humrer Behrentz.    

Foto: Bjarne Postma // Fjellsport

Romsdalens mange skatter

Byrå på tur er et konsept som innebærer at m51 tar med seg et utvalg kunder og produkter på turer og aktiviteter for å produsere innhold. Konseptet har vist seg å være en suksess for merkevarer som ønsker kostnadseffektive filmproduksjoner i naturskjønne omgivelser. 

– Dette er et konsept som vi opplever at det er stor etterspørsel etter og som på mange måter skiller m51 fra andre byråer. Når kundene sender oss produkter for fjerde året på rad og er trygge på at det de får i retur blir unikt, er det en tillitserklæring, forklarer Behrentz.   

Gjennom oppholdet Romsdalen har m51 produsert film- og fotoinnhold i de fleste kriker og kroker av Romsdalen, inkludert spektakulære steder som Trollstigen, Geiranger, Valldal og Stordal. En av kundene som har vært med i mange år er blant andre Tufte Wear. I tillegg var Fjellsport, Hertz Norge, Brusletto, Hallmark of Sweden og Sony på oppdragslisten. Her er en liten smakebit fra hvordan det ser ut bak kamera på innspilling for Tufte Wear på Instagram.

Foto: M51 Marketing

Spenning med Fjellsport

Spektakulære omgivelser er imidlertid ofte i nær slekt med nervepirrende opplevelser. Dermed var det ingen vei utenom når tiden var inne for filmproduksjon relatert til klatring for Fjellsport. Med fokus på sikkerhet, og ikke minst med god hjelp av Mats som er guide og sikkerhetsansvarlig, kom alle seg trygt opp og ned fjellveggen. For et filmteam uten klatreekspertise i fjellveggen, var han en avgjørende klippe når Via Ferrataen i Åndalsnes skulle bestiges. Se behind the scenes fra Fjellsport på Instagram.

– Er det én viktig regel vi har lært etter mange år i høyden, så er det at sikkerhet i form av lokale guider er alfa omega. Det var også moro og stor stas at lokalavisen, Åndalsnes Avis, tok turen for å lage en reportasje om m51 marketing og oppholdet vårt i Romsdalen, avslutter Behrentz.  

Er du nysgjerrig på vårt neste eventyr til høsten og har en merkevare som trenger innholdsproduksjon i spektakulære omgivelser? Ta kontakt med oss for mer informasjon og bli med oss på neste tur!

Dato
13.6.2024
Forfatter
Martin Vik
Dato
June 13, 2024

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

- plkflmjtoj

  • fff
    v

M51 Blogg

Nyheter og nyttige tips om digital markedsføring
Alle innlegg

Meld deg på nyhetsbrevet vårt!